is er een stereo headset voor je mobiel met een losse zender en ontvanger?

dus ik bedoel dat je een soort 3,5mm plug in je mobiel stopt en dat die dan het signaal naar je oortjes zend.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Nee, een dergelijk apparaat zou te lomp worden en de aansluitingen beschadigen.
Een zender heeft namelijk voeding nodig, hetzij uit een eigen accu of mbv usb.
Voor dat laatste zou je dan twee kabels moeten inpluggen ( één voor de usb en één voor de 3.5 mm jack ) en dan is het nog de vraag of de zender voldoende "sap" krijgt om uberhaupt te kunnen werken, naast dat het natuurlijk een enorme drain is op de accu van je toestel.
Een nettere oplossing is gewoon een bluetooth koptelefoon.
Geen geleur en geouwehoer met kabels en pluggen.
Bluetooth headsetje
http://www.bobshop.nl/nl/beeld-en-geluid/hoofdtelefoons/draadloos/philips/shb9100-bluetooth-hoofdtelefoon/p44720?