kan ik foto automatisch draaien op samsung galaxy s2 ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat wil je precies weten?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb foto' gemaakt met galaxy. als ik mijn toestel draai draait foto niet automatisch mee kan dat wel met mijn toestel?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je je foto bekijkt in de standaard 'galerij' app, dan moet ie zeker meedraaien met de scherm oriëntatie. Maar hiervoor moet je wel de functie aan hebben in de instellingen. Kijk bij scherm/display instellingen. Denk dat het daaraan kan liggen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Super thnx!!

Antwoorden (1)

je kunt je vraag 2 manieren bekijken
je kunt de foto als je hem gemaakt hebt bij galerij wijzigen, en links en rechtsom draaien. als je meteen na het maken een foto wil wijzigen kan niet, je moet wel naar galerij gaan
je kan ook bedoelen dat je de foto anders op je beeld wilt hebben, hiervoor moet je schermrotatie aan hebben staan, en hierdoor kun je de foto's rechtop of liggend bekijken, dit kan zowel meteen nadat je de foto gemaakt hebt als bij galerij.