Heeft rabomobiel ook een leenregel?

Ik zit op dit moment bij rabo mobiel…
nou heb ik te horen gekregen dat mobiele providers nieuwe regels hebben ingesteld, namelijk; dat je de telefoon die je krijgt in "leen" krijgt, en dat je dus leenkosten moet gaan betalen, en dat je aan het einde de telefoon weer moet inleveren… en de telefoon moet kopen wanneer hij zwaar beschadigt is.
nou weet ik dat vodafone en t-mobile hier niet aan meedoen.
hoe zit dat eigenlijk met rabo mobiel?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Naar mijn weten is het op dit moment alleen KPN die dat op deze wijze met 'toestel lease' aanbiedt.

Je zegt zelf dat je al klant bent bij rabo mobiel. De voorwaarden waar jij destijds mee akkoord ging, blijven geldig totdat beide partijen akkoord gaan met nieuwe voorwaarden. Dat betekend dat blijft zoals het nu is.
Let wel op, als je een abonnement verlengt of nieuw toestel uit mag zoeken (is gelijk aan verlengen), ga je vaak automatisch akkoord met de voorwaarden die vandaag gelden, deze kunnen dan wel vernieuwd/gewijzigd zijn.

Concreet antwoord op je vraag, ik heb zelf bij Rabo mobiel niets kunnen vinden over toestel lease. Zelf ga ik ervan uit dat ze daar nog niet aan doen en dat het toestel na einde abonnement looptijd eigendom wordt van klant.

Bij twijfel altijd even contact opnemen met rabo mobiel!
Zie: http://www.rabomobiel.nl/rabomobiel/particulieren/klantenservice/vragen_en_contact
(onder aan pagina)