Mijn mobiele netwerk (niet internet maar van bellen en smsen) valt om de zoveel tijd weg , hoe los ik dit op?

ik heb een samsung galaxy ace plus deze heb ik sinds september, hiervoor had ik een oudere samsung. Omdat ik mijn nummer wou behouden ben ik dezelfde simkaart blijven gebruiken. Alleen sinds ik mijn simkaart in mijn nieuwe mobiel gebruik valt mijn mobiel netwerk om de zoveel uur weg en kan ik alleen nog maar noodoproepen doen. Als ik mijn mobiel uit en weer aan zet doet hij het wel weer een paar uur. Kan dit aan mijn simkaart liggen en hoe los ik het op?
alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Even langs de winkel gaan, kan aan de simkaart liggen. Ik heb hetzelfde meegemaakt, kreeg toen een nieuwe simkaart en alles was opgelost!