hoe krijg ik zand/modder uit de koptelefoonuitgang van een blackberry?

vanochtend is de gsm in de modder gevallen, nu past de koptelefoon er niet meer in....

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
6K

Het beste antwoord

Eerst goed laten drogen en dan de stofzuiger pakken. Als je meer lef hebt, zaakje openschroeven en met een wattenstaafje het geheel schoonmaken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dankjewel dit ga ik eerst maar proberen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
er zit volgens mij een steentje in en geen zand, krijg zelfs met een naald nergens beweging in, dus ...openschroeven, ik zie geen schroefjes, hoe doe ik dat???
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hoi freek, je hebt me over de drempel geholpen om de telefoon zelf open te maken (wel eerst het goede gereedschap gekocht) thnx

Andere antwoorden (2)

Neem een boortje,met hand draaien, niet forceren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dat wordt stap 2, dank
Fietspomp. Als het zand opgedroogd is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
en dit doe ik als de rest niet genoeg helpt. bedankt