Ik wil mijn ipod touch jailbreaken, worden alle apps gewist?

Ik wil mijn ipod touch jailbreaken, worden alle apps gewist?(zoals bestanden, contacten en apps) En is het handig om te jailbreaken op ios 6?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee natuurlijk word alles niet gewist!
Je kan het heel makkelijk zelfdoen met het progamma redsn0w op je computer, als je op youtube intypt jailbreak+ois... + ipod touch dan komt er meer dan genoeg ( ik heb het zelf ook gedaan) en je kan nog niet jailbreaken met Ios 6 !! En ik zou dat ook afraden omdat er veel mensen zijn die er heel veel
Spijt van hebben.

Ik hoop je genoeg geïnformeerd te hebben.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Oke vraag 1:
Nee er word helemaal niks verwijderd van je ipod. Het is wel verstandig om een icloud of itunes backup te maken voor als t fout gaat. Want dan kan het gebeuren dat je je ipod moet resetten.
Jailbreaken op IOS 5.1.1 kan je het best doen met absinthe daar is het makkelijkst. Als je IOS 6 wilt jailbreaken of overgaan op IOS 6 kan je het best eerst SHSH blobs opslaan met tinyumbrella (kijk oven op youtube) dit is voor als je terug wilt naar IOS 5) als je al op IOS 6 zit kan je dus niet meer downgraden.
Vraag 2:
ten eerste heb je 3 soorten jailbreaks
- tethered jailbreak
Als je je ipod uitzet of hij valt uit kan je hem alleen met de computer weer aanzetten.
- semi-tethered jailbreak
Je kan je ipod wel weer aanzetten alleen de jailbreak apps en safari,appstore en mail doen het niet meer totdat je je ipod met de computer reboot.
- untethered jailbreak.
Je kan je ipod gewoon aan en uit zetten als een normale ipod en alles blijft t doen.
Alleen de eerste 2 zijn nog uit op IOS 6.
Dus aan jou de keuze. (Waarschijnlijk valt de eerste al af voor jou want deze is het vervelendst). Als je nog vragen heb stel ze gerust in mijn reacties! Ik hoop dat ik je geholpen heb.