Ik heb een telefoon met 2 jaar garantie gekocht via een Hyves Mobile-abonnement. Na 1 jaar is mijn telefoon kapot en bestaat HM niet meer. Wat nu?

Het gaat hier om een Samsung Galaxy S Plus die telkens uitvalt (terwijl de batterij echt vol is). Ik heb hierop gegoogled en dit komt vaker voor, en iedereen heeft dit opgelost via de provider/winkel van aankoop. Maar ik heb het toestel dus verkregen via een abonnement van Hyves Mobile, dat inmiddels niet meer bestaat. Waar kan ik nu terecht? De telefoon moet met spoed gerepareerd worden want hij valt tientallen keren per dag uit!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als je abonnement van Hyves Mobile is overgegaan naar een andere provider, dan heeft die nieuwe provider ook alle (garantie)verplichtingen van Hyves Mobile overgenomen. Je kunt dus in principe bij die nieuwe provider terecht wanneer je aanspraak wilt maken op de garantie.

Mocht dat niet lukken dan kun je het toestel afleveren bij één van de servicepunten van Samsung: http://www.samsung.com/nl/support/location/supportServiceLocation.do
Pieter2011