Waar kan jk spuiten en slikken/soutpark gratis kijken op mijn iphone ios 6.

De gemist app heeft het verwijderd ofzo want daar staat ie niet meer. En mijn iphone is niet gejailbreakt want die is nog niet uit voor ios 6 (nog 1,5 maand)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Spuiten en slikken kun je volgens mij gewoon terugkijken op je iphone als je de uitzending gemist app hebt op je phone.

Van southpark weet ik dit niet. Misschien heeft comedy central ook wel een app waar je alle programma's kunt terugkjjken