Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Op marktplaats zie ik steeds dezelfde foto's bij verschillende aanbieders, is dit te vertrouwen?

Ik kijk nu een paar dagen op marktplaats naar modellen van samsungs galaxy s2. Wat mij nu opvalt, ik zie vaak dezelfde foto van een toestel, maar dit zijn steeds andere advertenties en steeds van aanbieders die 1 dag actief zijn op marktplaats.
Is dit steeds dezelfde aanbieder die steeds een nieuw account maakt, om mensen op te lichten?
bvd

Toegevoegd na 8 minuten:
Even ter verduidelijking erbij, het gaat om een zelfgemaakte foto, geen standaard foto van google oid...

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Koop NOOIT bij iemand die minder dan een maand of 3 een account heeft, daar zou ik meer op letten dan de foto!
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Ruikt naar oplichterij.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Dat is niet met zekerheid te zeggen, maar het is wel erg verdacht.
Het is een typisch product waar zwendel mee gedreven wordt.
Ik denk zelf dat je wantrouwen niet ongegrond is...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als het steeds "zelfgemaakte" foto's zijn, dus met dezelfde achtergrond, bijv hetzelfde nachtkastje, dan heb je waarschijnlijk met een oplichter te maken.

Als het een standaard foto is die je van het Net kan plukken, hoeft dat niet zo te zijn. Als die Galaxy voor een goede prijs wordt aangeboden, kan die zo weg zijn.

Echter voorzichtigheid blijft geboden!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het gaat om een zelfgemaakte foto...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan is het dus waarschijnlijk oplichterij

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding