Als ik mail verwijder op mijn galaxy S3 dan blijft die in hotmail staan, hoe kan ik dit veranderen?

Als ik het op hotmail verwijder wil ik dat ook zien in mijn telefoon en andersom.

Weet jij het antwoord?

/2500

Heel simpel; Open je E-mail programma op je smartphone -> Kies Hotmail -> Verzenden & ontvangen en daar kun je kiezen "mail op server verwijderen" ----- Of nog uitgebreider -> Hieronder vind je twee mogelijkheden (POP of ActiveSync) tot het instellen van je Hotmail op je android telefoon ===== Voor de POP liefhebbers! ===== Ik zie aardig wat mensen die een hotmail account proberen in te stellen maar het lukt niet en dan gebruiken ze allemaal gare progamma's, hier de instellingen zoals ze zouden moeten zijn voor elk standaard E-mail progamma op je Android pokkie! Inkomende Email Gebruikersnaam: Je email Wachtwoord: je wachtwoord:P pop3-server: pop3.live.com Poort: 995 Beveiligingstype: SSL Email verwijderen van server: Nooit of Altijd Uitgaande email SMTP-server: smtp.live.com Poort: 587 Beveiligingstype: TLS Aanmelden vereist: Aanvinken Gebruiksnaam: Je email adres Wachtwoord: je wachtwoord Hoop dat je hier wat aan hebt!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100