Als ik mail verwijder op mijn galaxy S3 dan blijft die in hotmail staan, hoe kan ik dit veranderen?

Als ik het op hotmail verwijder wil ik dat ook zien in mijn telefoon en andersom.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Heel simpel; Open je E-mail programma op je smartphone -> Kies Hotmail -> Verzenden & ontvangen en daar kun je kiezen "mail op server verwijderen"

-----
Of nog uitgebreider ->

Hieronder vind je twee mogelijkheden (POP of ActiveSync) tot het instellen van je Hotmail op je android telefoon

=====
Voor de POP liefhebbers!
=====
Ik zie aardig wat mensen die een hotmail account proberen in te stellen maar het lukt niet en dan gebruiken ze allemaal gare progamma's, hier de instellingen zoals ze zouden moeten zijn voor elk standaard E-mail progamma op je Android pokkie!

Inkomende Email
Gebruikersnaam: Je email
Wachtwoord: je wachtwoord:P
pop3-server: pop3.live.com
Poort: 995
Beveiligingstype: SSL
Email verwijderen van server: Nooit of Altijd

Uitgaande email
SMTP-server: smtp.live.com
Poort: 587
Beveiligingstype: TLS
Aanmelden vereist: Aanvinken
Gebruiksnaam: Je email adres
Wachtwoord: je wachtwoord

Hoop dat je hier wat aan hebt!