Hoe haal ik deze "kiosk"applicatie weg van het home scherm an mijn ipod touch? (foto)

Ik heb een ipod touch 4g, geen jailbreak o.i.d.
Ik heb na een update een tijdje geleden deze "kiosk" op mijn home scherm staan. Ik weet niet hoe je deze moet weghalen. Kan je dit weghalen? Zo ja hoe?
Je zit deze applicatie op de 2e rij helemaal rechts

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Nee, kan helaas niet, zit er automatisch op.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat gaat niet.

Kiosk is een door Apple standaard voor geïnstalleerde app, deze voor geïnstalleerde apps kun je niet verwijderen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kan wel. Jailbreaken en het nonewsisgoodnews pakket downloaden in cydia. Google voor meer info.