Als ik een ipad 3 koop moet ik dan nog andere dingen kopen om hem helemaal gebruiksklaar te maken?

Ik bedoel kan ik dan apps downloaden er mee op internet etc. etc. En zijn er nog dingen die jullie tegen zijn gekomen waarvan jullie hadden verwacht dat hij het wel zou doen maar dan toch later dat hij het niet deed.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Als je een iPad 3 koopt is die helemaal klaar voor gebruik. Er zit een stekker bij een een snoertje. Alleen een beschermhoes is handig en nodig. Toegevoegd na 4 minuten: Bedenk wel of je een versie koopt met 3G (draadloos internet) of alleen wifi. Met 3G moet je een apart draadloos mobiel internet afsluiten bij een provider.

Je kunt er zo mee aan de slag. Maar als je op internet wilt moet je wel wifi thuis hebben of er een 3g bundel bij kopen (als je een ipad met 3g koopt).

De iPad is gebruiksklaar als je 'em koopt, om apps te downloaden heb je wel een iTunes account nodig en sommige apps kosten geld. Dit geld ook voor het downloaden van Muziek, Films, Tijdschriften en Boeken.

om apps te downloaden heb je wel internet nodig. Ipad met abonnement komt meestal met internet, anders heb je wifi verbinding nodig.

Bronnen:
http://www.goedkoop-ipad.nl/

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100