Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als ik een ipad 3 koop moet ik dan nog andere dingen kopen om hem helemaal gebruiksklaar te maken?

Ik bedoel kan ik dan apps downloaden er mee op internet etc. etc. En zijn er nog dingen die jullie tegen zijn gekomen waarvan jullie hadden verwacht dat hij het wel zou doen maar dan toch later dat hij het niet deed.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
843
Ritsuka
11 jaar geleden
Flash doet hij niet, maar dat wist ik al voordat ik het kocht.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als je een iPad 3 koopt is die helemaal klaar voor gebruik. Er zit een stekker bij een een snoertje. Alleen een beschermhoes is handig en nodig.

Toegevoegd na 4 minuten:
Bedenk wel of je een versie koopt met 3G (draadloos internet) of alleen wifi. Met 3G moet je een apart draadloos mobiel internet afsluiten bij een provider.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Je kunt er zo mee aan de slag.
Maar als je op internet wilt moet je wel wifi thuis hebben of er een 3g bundel bij kopen (als je een ipad met 3g koopt).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De iPad is gebruiksklaar als je 'em koopt, om apps te downloaden heb je wel een iTunes account nodig en sommige apps kosten geld. Dit geld ook voor het downloaden van Muziek, Films, Tijdschriften en Boeken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
om apps te downloaden heb je wel internet nodig.
Ipad met abonnement komt meestal met internet, anders heb je wifi verbinding nodig.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding