Hoe zet ik mijn internet op mijn telefoon helemaal uit, behalve wifi?

Ik ga op vakantie naar het buitenland. Als ik terugkom wil ik uiteraard geen gigantische rekening.

Er zijn bepaalde apps die internet vragen enz.

Het gaat om een samsung galaxy s
en om een samsung ace

Weet jij het antwoord?

/2500

De 'power' knop een paar seconden indrukken en de 'dataverbindingsstand' uitzetten. Let op: sommige apps kunnen toestemming hebben om deze weer 'aan' te zetten... die toestemming geeft je als je de app installeert.

je kan gewoon naar de instellingen van je telefoon gaan.vandaar uit ga je naar draadloos en netwerken als je die aanklikt kom je tegen dat je je pakketgegevens uit kan zetten suc6

je moet hem op vliegtuig modus zetten dan schakelt hij de verbinding met je provider uit

op mijn samsung ben ik naar instellingen gegaan draadloos en netwerken moiele netwerken en dan pakketgegevens uitschakelen ik kan nu niet meer op internet behalve wifi succes

Vergeet naast de pakketgegevens (Draadloos en netwerken >Mobiele netwerken) ook de Roaming vooral niet uit te zetten. In de link staan nog enkele tips die handig zijn voor het meenemen van een smartphone op vakantie zodat je niet voor vervelende verrassingen komt te staan. Fijne vakantie! Toegevoegd na 12 minuten: Om on duidelijkheid te voorkomen: vergeet ook de roaming niet uit te zetten. Deze is net als de pakketgegevens te vinden onder Draadloos en Netwerken > Mobiele netwerken.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100