ik krijg meer procent na opnieuw opstarten iphone hoe kan dat?

als ik mijn iphone tot 100 procent heb opgeladen gaat hij best redelijk snel naar 99 en dan naar 98 maar als ik hem bij 98 % opnieuw opstarten is hij weer 100 % is dat wel goed?? en hoe kan dat?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Het is niet raar, en gewoon normaal, iedereen heeft het, ik denk dat het komt doordat er nog niet veel processen zijn opgestart (het batterij percentage is ook een klein beetje gebaseert op hoe lang je nog door kan volgends mij)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb net batterij doctor pro geïnstalleerd, volgens de makers van de app is die app de enige doe de batterij kan maximaliseren. Als ik de app open verandert de batterij percentage naar 4 procent minder. Misschien is dat de echte percentage en klopt de percentage die de telefoon aangeeft niet en laad hij dan meer dan dat hij normaal aangeeft. Ik bedoel te zeggen dat hij zegt dat hij 100 procent is terwijl hij dat nog niet is en door die app dan hij niet meer de percentage verandert als ik hem opnieuw opstart? Denk je dat dat kan?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, apps kunnen dat niet. Ze kunnen wel je batterij % faken :o . Ps: kost die app geen geld?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb er 80 cent voor betaald. Maar ik wacht het eerst even af wat hij doet ben benieuwd