Hoe kan het dat de batterij van mijn iPhone 4 zo snel leegloopt?

Ik heb hem heel de tijd opgeladen en nu heb ik hem een uurtje gebruikt en de batterij is nu al voor 60% vol. Hoe kan dat? En wat is er tegen te doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En wat doe je tijdens dat uurtje.?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gewoon internetten en krantje lezen

Antwoorden (7)

de batterij is op. je zal een nieuwe moeten kopen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bij mij geldt dat voor alles: als ik oplaad en hij is steeds
heel snel leeg: nieuwe batterij is het antwoord! :)
Als je dingen als GPS en WiFi continue aan hebt staan, trekt je batterij snel leeg.
Speelde je spelletjes? Iets met 3D? Dat laat je batterij ook snel leeglopen.

Hoe lang gaat de batterij mee als je niks doet? Houd het even in de gaten en ga anders terug naar de winkel voor een nieuwe accu.
Ritsuka
11 jaar geleden
Ritsuka
11 jaar geleden
Ja, een app/spelletje met 3d graphics. Zoals Coin Dozer, daar gaat mijn iPod Touch gigantisch snel van leeg.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb hem een tijde niet gebruikt (denk 5 uur) en toen is hij van 63% naar 34% gegaan dus iets klopt er niet.
Ritsuka
11 jaar geleden
Dan zou ik naar de winkel gaan.
Draaiden er geen apps op de achtergrond?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, die waren ook afgesloten. Was al van plan om naar de Apple store te gaan, Misschien kunnen ze daar iets doen.
Als je veel Apps speelt gaat de batterij sneller leeg. Een tip is om hem 's nachts uit te zetten of in de oplader te doen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Door de huidige mogelijkheden van een smartphone, gaat dit helaas ten koste van de batterij. Door alle spelletjes en opties trekt deze snel leeg. Een aantal tips zijn om wifi, gps en andere opties uit te zetten die je op dat moment niet gebruikt. In de bijlage staan nog meer tips. Een advies is om de batterij pas op te laden wanneer hij helemaal leeg is, anders krijg je een "luie" batterij die snel kapot gaat. Veel succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kijk eens hoeveel apps je op de achtergrond hebt lopen (2x homebutton indrukken). Waarschijnlijk heb je daar je een heleboel apps die stiekem nog stroom vreten. Door daar een app ingedrukt te houden kun je de apps echt afsluiten. Als het goed is gaat je iPhone nu een stuk minder snel leeg.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je het scherm misschien erg vel staan?
Als je tijdens het opladen op je mobiel zit word je accu steeds slechter!
Ik hoop dat je hier iets aan hebt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het zou ook kunnen dat je hem te lang op de oplader hebt staan dus als die bijvoorbeeld al helemaal vol stond dat die dan nog verder is gaan opladen en dan kan je batterij beschadigen en het gevolg is dan dat de batterij sneller lee gaat.