Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn blackberry bold 9700 gaat niet meer aan, weet iemand wat ik kan/moet doen? Help me aub !

Paar maanden geleden gekocht, deed het 1 dag en daarna: bb valt uit, rode lampje knippert, hij laadt, maar valt halverwege uit. Daarna weer het rode lampje, enzovoorts en na een tijdje komt er een wit scherm met "app error" te staan. Heb al eens geprobeerd de os te updaten, maar hielp ook niet. Ik ben bang dat het aan de usb-poort ligt, of is het iets interns wat niet te maken is? Alsjeblieft help me als je weet wat ik kan doen!!

Toegevoegd na 13 uur:
ps. hij wordt ook niet herkent door de pc

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
853

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Zelfde probleem gehad, nieuwe batterij kopen of nieuwe oplader.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Heb je al geprobeert de batterij er even uit te halen en er weer in te stoppen?? Anders zou ik toch even terug gaan naar de winkel waar je hem gekocht hebt, als je hem een paar maanden geleden hebt gekocht zit er waarschijnlijk nog wel garantie op.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
simpel naar een turks telefoon winkel gaan die kunnen in je tel zonder dat hij aan staat die zien ook waar de fout zit
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding