Hoe haal ik de batterij uit mijn Sony Xperia S?

Ik speel een spel maar deze is vast gelopen en reageert nergens meer op. Nu wil ik dus even de batterij er uit en er in doen om weer op m'n telefoon te kunnen...

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
8.4K

Het beste antwoord

Je kunt de hele achterkant eraf schuiven.
Maar probeer het eerst eens met de aanknop en de volumeknop omhoog 5 seconden samen vasthouden. Dat is de officiele manier, en bij mij is het al eens gelukt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Super Haivon!! Werkt inderdaad!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mooi!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt!

Andere antwoorden (1)

Volgens divers fora is het niet makkelijk om deze telefoon uit elkaar te halen, om bijvoorbeeld een batterij te vervangen. Laat het liever aan de vakman over, maar als je er toch aan wilt beginnen bekijk dan de instructie op bijgaande site: