hoe heet mag een gsm batterij maximum zijn?

mijn gsm geeft aan hoelang hij ng moet opladen,hoeveel procent de batterij is en hoe warm de batterij is en gisteren was het 39 graden dus vraag ik mij af hoe warm mag deze worden? vanaf hoeveel is het slecht?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.9K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat houdt 'ie zelf wel in de hand, de mobiel zal nooit heter worden dan 'ie aankan.

Antwoorden (1)

dat verschilt per batterij...

maar vrijwel alle batterijen van hedendaagse telefoons hebben een computertje ingebouwd, deze vertelt je hoe warm de batterij is, en deze schakelt de batterij uit als de batterij te warm is.

nu moet ik wel zeggen dat ik liever geen batterij van 40 graden in mijn broekzak stop...

Toegevoegd na 47 seconden:
in andere woorden.. de batterij van je gsm komt niet op zijn maximum temperatuur, wat deze ook is, dat computertje voorkomt dat...