Wat gebeurt er met bbm contacten bij reset blackberry?

Ik heb een blackberry curve 8520 en nu werkt deze niet zo snel meer, daarom wil ik m resetten. Mijn vraag is; wat gebeurt er met mijn blackberry messenger/ping contacten als ik mijn blackberry resest, staan ze er weer als ik inlog bij ping op mijn geresette blackberry of moet ik ze handmatig opnieuw toevoegen. Word ik ook verwijdert uit de contacten lijst van anderen en wat gebeurt als ik ze opnieuw toevoeg, want ik sta dan al in hun lijst, maar zij niet in de mijne.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je moet ze handmatig opnieuw erin zetten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oké en sta ik dan nog wel in de contact lijst van anderen of word ik daar ook uit verwijderd? En wat zien zij als ik ze toevoeg?
Een tijdje gelden was mijn BB8520 gecrashed, waarna ik m moest resetten. Maar daarna stonden al mijn ping contacten nog gewoon in mijn lijst. Toch zou ik het niet nog een keer durven proberen hoor haha. Als ik jou was zou ik ff een back-up maken van je contacten, dan weet je zeker dat je ze niet kwijt bent, en het scheelt een hoop werk om alles weer handmatig te moeten doen =)