Kan je verwijderde PING gesprekken terughalen?

Hoi! van de week viel mijn blackberry 9700 uit, en weg was contact persoon die mij Ping'de. Ik wil heel graag weten wat erin stond!

Kan ik dit ergens teruglezen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij mij is het zo dat als ik een contact persoon aanklik, waar ik een keer mee heb gechat, dan staat er bij mij altijd: 'recente berichten weergeven' je kan het dus wel ergens instellen.. Maar helaas kan ik het even nu niet voor je vinden.. Misschien even kijken onder 'opties' ?
Maar ja, je kan het dus ergens terug lezen, je moet alleen even heel goed gaan zoeken. Ps: als ik het heb gevonden voor je, antwoord ik hier nog wel op.

Antwoorden (1)

Hoi,

Als alleen je mobiel uitviel moet als het goed is het ping gesprek er nog gewoon zijn, dan moet het dus mogelijk zijn om dat gesprek alsnog te lezen! Maar als het gesprek er niet meer staat is het inderdaad verwijderd, wat wel raar zou zijn, dan is het als goed is niet meer mogelijk. Wat je wel kunt doen voortaan is de gesprekken opslaan, dan kun je het altijd teruglezen!