iPhone 3GS geeft 'Geen Service' aan wat te doen?

Hallo,

Ik heb sinds een korte tijd een iPhone 3GS waar ik wat mankementen aan heb bevonden, tot grote ergernis van mijzelf het mankement waar ik het meest last van heb is het feit dat mijn telefoon op sommige plaatsen 'Geen Service' aangeeft ofwel de ene keer niet de andere keer wel, terwijl de simkaart wel bereik heeft in een andere telefoon. Ik heb al verscheidene simkaarten geprobeerd van: T-Mobile tot Rabo mobiel zonder enig resultaat, graag hoor ik een oplossing van jullie.

mvg,
Stan

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Heb jij de telefoon al aangesloten op je pc met iTunes en dan een algehele reder gedaan met eventuele updates

Dit zal in sommige gevallen het probleem oplossen

Niet altijd want er kan ook een aansluit storing zijn in de telefoon zelf

Namelijk de aansluit punten van de telefoon op sim kaart
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hallo Stan
9 van de 10 is het de aansluiting van de sim in je toestel.
Zijn deze nog wel in orde?
Desnoods druk je er een dun stukje karton er bij in zodat hij wat steviger zit tegen de contacten.

Maar als ik het goed gelezen heb is onlangs je antenne ook al vervangen, dit zal wel niet zonder reden geweest zijn.
Mischien zelfs om de zelfde redenen.

Of het kan een slechte reparatie geweest of is er toch iets anders aan de hand.

Ik proef een beetje uit het verhaal dat dit een tweedehandsje is, mischien kun je ééns navraag doen bij de vorige eigenaar.