Hoe moet je je mobiel verkopen winkel?

Een goede winkel om je mobiel te verkopen.
En als jullie weten graag ook een winkel waar ik 2e hands mobielen kan kopen.

Toegevoegd na 58 seconden:
Ik heb een bbc 9360.
Het kunnen trouwens als het niet anders kan ook sites zijn. Alvast bedank!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ik verkoop mijn oude mobieltjes altijd op www.marktplaats.nl je kan dan ook nieuwe dingen kopen maar hrt meeste is al gebruikt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan je mobieltje ook altijd bij ons kwijt! Voor dit toestel in goede en werkende staat kun je €100,- ontvangen. Geen gedoe zoals op Marktplaats, gewoon opsturen en binnen 24 uur van ontvangst wordt het bedrag overgemaakt.