Waarom zet ITunes apps die ik allang gewist heb na synchronisatie net zo hard weer terug op mijn IPhone ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Omdat
Stel dat jij een app gekocht zou hebben/ betaalt dus
Dan mag je er dus onbeperkt gebruik van maken ook als je een nieuwe iPhone koopt/krijgt

Dit betekent dus dat jij de app als je het echt niks vind en er ook geen gebruik meer van wil maken het moet verwijderen in het app tab van iTunes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat komt omdat je in iTunes hebt aangevinkt dat je alle apps uit je iTunes bibliotheek wilt synchroniseren. Als je dit wilt veranderen moet je je iPhone aansluiten op je computer en wachten tot je iPhone in iTunes verschijnt. Dan kan je bovenin het scherm dat verschijnt "apps" aan klikken. Dan krijg je een lijst te zien met alle apps in je bibliotheek. Het enige wat je dan nog moet doen is de checkbox voor de app die je niet wilt synchroniseren uitvinken.