Hoe kan het zijn dat mijn blackberry berichten naar de verkeerde personen stuurt?

Sinds kort heb ik een blackberry curve hij verstuurd echter mijn smsberichten naar de verkeerde persoon. Hebben anderen hier ook last van? Zoja hoe kan ik deze probleem oplossen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Bijzonder fenomeen, ga eerst je synchronisatie met je pc/mac eens na of daar geen dubbele contactpersonen in staan. Heb zelf precies dezelfde problemen gehad met zowel Nokia, Samsung en HTC dat tante Bep ineens berichten kreeg wat bestemd was voor kameraad Karel. Wellicht handig om te vermelden of dit BB Ping betreft of gewoon bericht/sms/email betreft. Ping heeft een uniek ID per persoon wat niet aan een telefoonnummer gekoppeld is maar SMS bijvoorbeeld kan wijzigen als iemand een andere provider. Succes! (en hoop dat je geen 1400 contacten handmatig hoeft na te gaan net zoals ik)