Zit er bij de Samsung galaxy gio een optie/instelling zelfportret maken?

Ik kan nergens op mijn Samsun Galaxy Gio een optie zelfportret maken vinden en vraag me dus of of deze optie op het toestel zit.
Zou jammer zijn als het er niet op zat want dat leek me nu net zo handig om foto's van jezelf met vriendinnen etc. te maken.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Nee, deze optie zit er niet op de Gio.
De Gio heeft ook geen frontcamera dus wordt een vervangende app ook al lastig
Maar waarom zo moeilijk doen?
Ga met zijn allen voor een spiegel staan.