waarom heb in geen wifi op mijn telefoon?

ik heb een samsung htc d2 maar ik kan geen verbinding maken met wifi hij vind het netwerk wel, en heb het wachtwoord in gevoerd maar hij kan er geen verbinding mee maken
kan iemand mij hier mee helpen?

Toegevoegd na 25 minuten:
htc hD2 bedoel ik

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
htc hD2 sorry kan je hier mij me helpen?

Het beste antwoord

Even uit en aan zetten, eventueel de accu even verwijderen.
Werkt hij nog niet of is het alleen bij jouw thuis dan kan het zijn dat de beveiliging van je router parten speelt.
Weigert hij ook bij anderen, ondanks dat je wifi aan hebt staan en bent ingelogt?
Dan ben ik bang dat er iets anders aan de hand is, want veel valt er namelijk niet in te stellen.
Mischien dat een eventuele factoryreset je nog kan helpen.
Mocht hij het dan nog niet doen en hij valt nog onder eventuele garantie, dan zou ik even langs een servicepunt gaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kunt het probleem misschien oplossen door op je mobiel bij "wachtwoord" de WLAN Network Code in te vullen die (meestal aan de onderkant) op je modem of router staat vermeld.
Pieter2011
11 jaar geleden
Pieter2011
11 jaar geleden
Als er om een wachtwoord wordt gevraagd, associeer je dat niet direct met de netwerksleutel. Ook bij het aansluiten van je modem of router wordt er gevraagd om een wachtwoord te kiezen. Het kan zijn dat ze dat wachtwoord ook op haar mobiel invult. Bovendien moet het "iets kleins zijn" waardoor ze geen verbinding kan maken, want het netwerk wordt wel herkend.