is er een storing t mobile 1 juni?

Ik kan vandaag niet meer opeens pingen :s.
ik haal me batterij eruit ..
het gaat aan er komt GPRS testaan
over 5 minuten 'gprs'
is er een storing?

Toegevoegd na 7 minuten:
en ik heb geen abonnement;)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (4)

Denk het niet,want ik heb nergens last van. En ja, ik heb ook T-mobile ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klopt, kan ook plaatselijk zijn, ik woon in het oosten van NL.
ik wordt ook vandaag wakker en opeens doet me ping het niet, terwijl ik tot de 25 van deze maand hoor te kunnen pingen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb ook al last van storing! Mijn whatsapp doet het niet! En mijn internet ook niet..
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik weet niet waar je woont, maar in de bron kun je kijken of er werkzaamheden zijn