wat is beter: mobiele telefoon aan lichtnet of op batterij laten functioneren?

ik gebruik mijn mobiele telefoon niet zoveel. vaak ligt het toestel dagen aan de voeding. is dit goed? of is het verstandiger om het toestel los te maken van de voedingsadapter als de batterij vol is?
wat is het beste om te doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.7K

Antwoorden (1)

Het is verstandiger om hem los te maken van de voedingsadapter wanneer de mobiel volledig geladen is. Als je hem er te lang aan laat, dan heb je kans dat je mobiel op een gegeven moment de batterij sneller leeg is (dat wil zeggen, hoe langer je hem hebt). Maar als je er niet heel veel gebruik van maakt, geeft het denk ik niet zoveel.