Hoe zet ik een pdf op mijn smartphone?

Heb een Samsung Galaxy S2 en gebruik het programma 'KIES' om evt. bestanden over te zetten. Alleen heb ik geen mapje voor bestanden op mijn smartphone.

Is er een andere mogelijkheid? Eventueel met een app?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Op mijn HTC zet ik gewoon het pdf bestandje op de micro SD via de computer of gewoon via bluetooth en dan open ik hem met de app adobe reader. Moet met samsung toch zeker ook lukken:)?!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je zet hem even om naar een JPG en dan sla je het bestandje bij je foto's op. (Gebruik bijv Photoshop).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, dat ken ik maar het is een e-book in pdf formaat...