De Samsung GALAXY S III is vanaf 29 mei in blauw en wit verkrijgbaar in Nederland. Er zullen versies met 16, 32 en 64 GB aan opslagcapaciteit op de markt komen, die eventueel ook nog uit te breiden zijn via microSD. De adviesprijs is nog niet bekend.

Toegevoegd na 10 uur:
Er is bekend gemaakt dat de adviesprijs voor de Samsung Galaxy SIII €700 is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je de vergelijking bekijkt op de onderstaande website dan denk ik toch wel dat de prijs zal schommelen tussen de 500 à 600 euro.

De Galaxy 2 staat nog op 499 euro.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Advies is 700 euro, winkel waarschijnlijk 600 euro.
Wat een ding, super gaaf!!

http://www.samsunggalaxys3.nl/vermoedens-over-prijs-van-de-samsung-galaxy-s3-bevestigd/