Ipod touch reageerd niet meer nadat ik die verkeerd heb gereset hoe los ik dit op?

Toen ik mijn iPod zat te resetten had ik per ongeluk die USB kabel eruit gehaald. Nu blijft hij vastzitten op die scherm en als ik mijn usb weer erin doe dan leest iTunes het niet. Hij gaat ook niet meer aan en uit. Wat moet ik nu doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Sluit de iPod aan op een computer met de kabel, bij voorkeur een mac , maar Windows moet ook lukken. Houd nu op je iPod zowel de aanknop als de homeknop ingedrukt, als het goed is gaat het scherm flikkeren houd na het flikkeren de HOMEKNOP minstens 15 seconden vast. Je iPod komt nu in een zogeheten DFU status, ofwel een status waarin alle recovery mogelijk is, ga dus nu naar iTunes. Als het niet werkt, probeer dan je timing Te veranderen, laat de uitknop bijvoorbeeld sneller los na het flikkeren. Experimenteer ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het ligt eraan welke i-pod je hebt. Via onderstaande link kun je aangeven welke ipod je hebt en of je hem wilt herstellen-updaten of jailbreaken. je kunt dan de juiste ispw downloaden en daarna via i-tunes herstellen door je i-pod te verbinden met de pc, i-tunes zegt dan dat er een ipod is gevonden die hersteld moet worden. druk dan de shiftknop van je toetsenbord in en klik in i-tunes op herstellen je kunt dan de net gedowloade ispw file zoeken (map downloads of bureaublad. daarna word je i-pod door i-tunes hersteld. Mocht je er niet uitkomen kun je me altijd een berichtje sturen.

LINK: http://www.felixbruns.de/iPod/firmware/

succes

Toegevoegd na 59 minuten: Ps: je kunt het beste met safari-chrome of firefox het bestand downloaden die downloaden het namelijk gelijk als ispw bestand. Met internet