Als je een nokia lumia 800 neemt met een t-mobile smart start abonnement en internet staat per ongeluk aan heb je dan nog belmin. en smsjes?

Als je een nokia lumia 800 neemt met een t-mobile smart start abonnement en je hebt internet uitgezet dat gaat dan perongeluk weer aan gaat dat dan van je belmin en smsje af.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Met T-mobile Smart Start betaal je alles uit een bundel. Dus als je 1 MB internet verbruikt heeft dit ook invloed op je aantal belminuten/smsjes/mmsjes wat je nog overhoud. Hetzelfde geld andersom. Als je belt dan gaat dit van het aantal MB's af wat je nog kan verbruiken.

Het ligt er wel aan wat voor internet je gebruikt. Als jij een whatsapp-berichtje binnen krijgt zal dit nauwelijks invloed hebben op het aantal minuten/smsjes wat jij nog over hebt. Mocht je op youtube zitten dan gaat het heel erg snel en ben je zo door je bundel heen.

Kort gezegd: Ja, als je per ongeluk op internet zit gaat dit van je belminuten en sms tegoed af omdat alles in 1 bundel zit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit wordt gewoon verrekent a.d.h. van je belminuten tenzij je er een aparte bundel bij hebt genomen voor het internetgebruik.

Maar er zijn diverse providers met elk hun verschillende werkwijzen.
Voor een nauw gezet antwoord adviseer ik je toch even de onderstaande website te bezoeken en daar je vraag nog een keer te stellen.

https://forum.t-mobile.nl/stel-vraag-419/