Wat kan ik doen aan een te volle ram geheugen op mijn mobiel?

Ik heb een Samsung galaxy ace maar hij is ineens heel traag met alles laden. Dit is nogal irritant nu zie ik dat bij ram beheer steeds 210 van de 278 al vol is en dit was in het begin nog niet eens de helft. Weet iemand of hij hierdoor slomer is en wat ik hier aan kan doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.3K

Antwoorden (2)

bij mijn Samsung galaxy s plus moet je dan op de knop onderin in het midden drukken
naar ram geheugen gaan
en dan op Ramgeheugen wissen drukken
Dan staat er dat hij wat toepassingen heeft gesloten en zie je meteen dat het geheugen wat terug gaat.

Ik weet niet of dit ook geld voor de Ace
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sluit actieve apps die je niet gebruikt. Dat doe je via: Instellingen > Applicaties > Actieve Applicaties > "APP NAAM" > Nu Stoppen.

Beter is het om via de Market een Task MAnager te downloaden, waardoor je makkelijk actieve apps kan stoppen.

Ook wil het we leens helpen om de apps te verplaatsen naar de SD Kaart.

Instellingen > Applicaties > "APP NAAM" > Verplaatsen naar Micro SD

Succes!