Hoe kan ik mijn ipod classic met een nieuwe pc syncen zonder dat itunes alle bestaande muziek e.d die eropstaat wist?

Het is allemaal leuk spul van apple, maar met i tunes heb ik altijd ruzie. Ik heb een ipod classic 120gb hier staat al een berg muziek op. nu heb ik een nieuwe pc en als ik dus mijn ipod inplug en muziek toe wil voegen krijg ik de melding dat de ipod is gesynct met een andere itunes biblioteek en dat alles op de ipod gewist word.. maar ja dat wil ik dus niet. wat erop staat wil ik houden maar wil er wel nieuwe muziek opzetten. het zou raar zijn dat je dat als je oude pc stuk is je de ipod niet meer kan voorzien van nieuwe muziek zonder dat ie gewist word..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Dan kan door de muziek er eerst af te halen (niet via I-tunes). Hier zijn verschillende programma's voor beschikbaar. Onder andere: Senutio.
Gratis en handig programma'tje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
thanks.. het is gelukt :)