hoe installeer ik deze r4 kaart?

mijn kleine broertje had zon kaartje gekocht en vond het geweldig (alles geinstalleerd en er stonden al spellen op). er zat ook een soort updater op zei hij. hij klikte daarop en zag "alles wordt verwijdert" op zijn scherm staan. hij klikte ds uit en de r4 kaart start niet meer op.
hij heeft alles verwijdert dat op de kaart staat (inclusief moonshell enzo) maar weet niet wat hij moet downloaden.
weet iemand hoe ik hem kan helpen?
(waar ik installeer programma kan vinden bijvoorbeeld)
alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Alstu

http://www.r4r4.nl/r4-software.html#r4ds

Toegevoegd na 1 uur:
http://www.r4isdhc.com/rtssliver/

Dit is de site van de fabriekkant, als je goed kijkt zie je daar in het blauwe balkje, firmware download. Er wordt dan een .rar bestand gedownload.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ok bedankt maar ik zie 4 bestanden maakt het uit welke ik donwload?
op het r4 kaartje staat r4i SDHC RTS
en ik 2 bestanden waarvan op nummer 1 staat r4i rts en op nummer s staat r4i sdhc.
weer je het niet, thanks anyway
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.r4isdhc.com/rtssliver/ Dit is de site van de fabriekkant, als je goed kijkt zie je daar in het blauwe balkje, firmware download. Er wordt dan een .rar bestand gedownload.

Andere antwoorden (1)

Zoals je ziet staat er een webadres vermeld op het doosje. Als je daar naar toe gaat moet het lukken lijkt mij. Als je op die site bent staat daar vast wel een knop met download en daar staat dan de firmware die je nodig hebt.
Ik hoop dat je hier verder mee geholpen bent. Groetjes Diana
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heb ik al gekeken maar wordt er niet echt wijzer van