Ik kan op mijn samsung galaxy s2 geen streepje (-) typen, hoe kan dit?

Ik zie hem wel staan op de u. Maar kan hem niet indrukken (zelfs niet als ik hem langer indruk)

Wie weet de oplossing?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Heel vreemd. Bij mij staat dat streepje links naast de 'spatie', boven de komma. Als ik de Shift intoets dan veranderen de letters in hoofdletters en de komma wordt dat - streepje. Kijk eens of je daar iets mee kunt? Boven de u staat bij mij helemaal niets (als ik die langer indruk kan ik ú, ü, ù, û, µ en 7 typen).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Handig van me! Gelukt inderdaad :)

Andere antwoorden (1)

Ook niet als je op sym drukt, naast de 3 staat ook één streepje , probeer djeroek eens.