Welke app is een goede vervanger voor de originele Twitter app?

Ik krijg op de standaard Twitter app de @mij berichten niet als melding binnen. Als ik dit instel wil hij het op mijn S2 niet opslaan.

Heb Tweetdeck ook al geprobeerd maar dan geeft ie tril/geluid bij alle berichten die iedereen op twitter zet en niet alleen de mentions, heel irritant en is ook niet uit te zetten.

Weet iemand een goede Twitter app waar de mentions en priveberichten wel gemeld worden maar niet alle berichten die iedereen op Twitter zet?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Een goede vervanger voor de standaard Twitter-applicatie, is 'TweetCaster.' Het programma heeft een gratis versie met een kleine reclamebalk aan de onderkant, en een betaalde versie zonder reclame. Persoonlijk vind ik de app 'twicca' fijn werken. De applicatie werkt voor mij het gemakkelijkst en ziet er overzichtelijk uit. De laatste Twitter-cliënt die ik je wil aanraden, is 'HootSuite.' Dit is een uitgebreide Twitter-cliënt, waarmee je bijvoorbeeld tweets van tevoren kunt inplannen. Al deze applicaties zijn te vinden in de Play Store. Probeer ze eens, en kijk welke jij de beste vindt. P.S. Lees ook mijn reactie over het aanpassen van meldingen in TweetDeck.

Ubersocial of Twitbird. Zijn beide goede apps voor twitter

Ik gebruik echofon pro. Dat is een goede duidelijke app. Je kan ook eerst de gratis versie proberen met reclame. Het is een mooie app en makkelijk bruikbaar

Tweetdeck, je kan al die geluiden etc uitzetten, met de functie knop linksonder op Android toestellen van LG en Samsung

ik gebruik ook tweetdeck. hele fijne app en je kan je meldingen instellen, en de trillingen en het geluid. ook kan je invoeren hoe vaak je timeline automatisch wordt gerefresht.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100