Mijn facebook notificaties op mijn blackberry komen heel laat aan, meestal een half tot een heel uur later. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Pas het vernieuwingsinterval van de app aan.

Let op: Dit kost méér data per maand en je batterij is sneller leeg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En waar kan ik dat doen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In de app zelf. Ikzelf heb een samsung, en moet dan naar "opties" gaan en dan instellingen. Hoe dit bij een BB werkt weet ik niet precies!
Reset je blackberry, mischien dat dat werkt! Veel sucsess!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zal ik proberen thanks!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
geen dank!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, niet doen. Heeft niets met de standaardinstellingen van een BB te maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik bedoel blackberry gewoon opnieuw starten he
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is heel wat anders dan resetten!
Alle Facebook Apps zowel voor de iPhone,Blackberry en Android zijn matig dus daar moet door Facebook snel iets aan doen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze antwoorden die gegeven zijn zijn niet waar.

Je moet naar je Facebook app gaan en dan klik je je Blackberry menu knop in en selecteer dan klik je op Opties.
dan kun je bijna helemaal onderaan de lijst met opties selecteren om de hoeveel tijd hij weer moet zoeken naar nieuwe feeds en notificaties.

M.V.G M.Koets