Mijn mediakaart wordt niet meer door mijn blackberry 9700 herkend, hoe dit op te lossen?

Sinds een tijdje doet mijn blackberry 9700 raar.
Sinds ik hem heb deed hij het goed en de mediakaart werkte gewoon, al mijn muziek/fotos en video's staan erop.
Maar sinds eergisteren wordt hij niet herkend en kan ik hem ook niet aansluiten op de computer.
( Normaal als ik mijn bb via usb aansluit komt er een schermpje met : massaopslag,media nogwat , opladen )
Nu niet meer.

Maar heel af en toe pakt mijn telefoon de mediakaart weer maar na een tijdje gaat hij weer weg.

Bvd,

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

soms doet hij dat ook bij mij je moet gewoon een keer de mediakaart gewoon formatteren en doet hij dan gewoon
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

ik zou als de donder proberen de bestanden als je er in slaagt het nog te voorschijn te halen veilig op je pc zetten en daarna het kaartje formateren kan je nog proberen voor verder gebruik
maar denk dat vervangen beter is

als je echt vast zit en er valt niet meer te redden op de gewone manier en het word een God zegene de greep verhaal
gebruik je het programma recuva om de oude partitie weer te activeren met je usb kabeltje
en eventueel te redden wat er te redden valt
zelf kan je formateren en gelijk daarna recuva nog een kans geven
hoplijk lukt dat nog maar garantie bestaat er niet voor
kaartje vervangen is waarschijnlijk de beste optie daarna
capthavoc