Ja als het goed is wel, hoewel het niet puur om de GHz gaat, maar die twee schelen wel degelijk veel. Het gaat neem ik aan om een telefoon?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, de snelheid van de internet verbinding heeft niet veel met het genoemde verschil in processoren te maken. Dat heeft alles te maken met of een een UMTS verbinding hebt. Deze levert de snelheid. 3G is trager UMTS of hispeed is sneller
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De processor is wel degelijk sneller: een dualcore van 1,5 GHz kan twee dingen tegelijk, dus in totaal is hij 3 keer zo snel als de singlecore 1 GHz processor. (1,5x2=3)
De snelheid va internet wordt echter berekend in Mbps, oftewel het aantal megabit per seconde. Die snelheid verschilt per provider. (echter, een telefoon met een heel slechte processor laadt pagina's langzamer dan de maximumsnelheid)