Mijn samsung galaxy 3 i5800 gps werkt niet iemand een oplossing voor ?

ik kan geen locatie hebben op google maps of navigatie. wat is het probleem want heb gehoord dat er veel problemen met de gps zijn.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Heb je hem een keer laten stuiteren?
Ik heb zelf een samsung galaxy s i9000 en die werkte prima, maar nadat ik hem een keer heb laten vallen op de fiets doet mijn gps het ook niet meer.