Aansluiten op je pc, itunes openen en op het knopje "zoek naar update" drukken. Maar als het goed is geeft itunes zelf al aan dat er een update beschikbaar is voor je apparaat
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
maar je krijgt dan nu in een keer 5.1 volgens mij
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
iOS 5.0.1 gaat niet meer via de officiële weg via iTunes, daar ben je namelijk net een week te laat mee.

Wanneer je nu je iPod zal updaten zal iOS 5.1 geinstalleerd worden.

Er zijn wel manieren op iOS 5.0.1 weer op je iPod te krijgen maar dat niet makkelijk, vooral tegenwoordig niet meer.

Maarja wil je het toch proberen dan moet je op de volgende trefwoorden zoeken op Youtube:

How to downgrade/upgrade ios x to 5.0

x vervangt de iOS firmware versie die zich nu op je iPod bevindt en maak een keuze tussen downgrade of upgrade.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon kijken bij Software update, daar kan je het vinden en dan upgraden!