hoe kan het dat me geheugen op mijn HTC Wildfire S vol is?

Mijn geheugeb zit bijna vol (geeft hij aan) maar hoe kan dat? Ik heb maar 5 apps waarvan er 3 op mijn SD kaart staan. En ik heb ook 88 foto's (is dat veel?) Die krijg ik niet naar mijn SD. Ook heb ik al mijn berichten verwijderd. Maar toch heb ik maar 15 MB vrij. Hoe kan dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe groot is je geheugen dan? en zijn het grote apps? En op welke resolutie zijn je fito's gemaakt?

Antwoorden (1)

Dat is een kwaal van de Wildfire S. Het apparaat wordt afgeleverd met heel veel apps van de fabrikant en provider. Hierdoor is er van de 150 MB applicatiegeheugen bij aflevering nog maar zo'n 40 vrij.

Hier valt niet zoveel aan te doen, tenzij je de telefoon root en er een custom rom op zet. Dan kun je alle overbodige zooi erafgooien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En hoe doe ik dat dan???
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daarvoor zul je op internet moeten zoeken. Begin maar eens met Googlen op 'how to root wildfire s'