Wat is een goede concurrent van Hi? Ik mag sinds kort een nieuwe telefoon uitkiezen, maar vind het leasegebeuren van Hi jammer. Ik denk over een 4S.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Je moet kijken naar wat voor jou belangrijk is. Wil je goed bereik? T-mobile af te raden. Wil je goedkoop abonnement? T-mobile aan te raden. Wil je er tussenin zitten (safe)? Vodafone is een goede.
Het ligt er dus meer aan wat je wensen zijn, en denk ik ook grotendeels aan de prijs.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zit bij T-Mobile en heb altijd bereik... En ik kom op veel plekken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Krekatos, ik heb ook T-mobile, ik heb vaak bagger ontvangst. Ik kom ook veel plekken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het verschil zit het hem in het type bereik, vaak zit mijn vriendin op GPRS(t-mobile), en ik nog steeds op 3G (Hi). Ja, 3g word bij haar ondersteund

Andere antwoorden (4)

Als je het mij vraagt, zeg ik Telfort. Niet te duur, +WIFI Hotspot (gratis!), voor internet op je laptop of tablet onderweg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb sinds 4 dagen een iphone 4s bij Mtv Mobile en ben en tevreden mee 14,4mbps internet snelheid, dus supersnel + hotspot functie (gratis) en ik hoef maar voor de eerste 8 maanden de helft van het abbonement te betalen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
www.symio.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het antwoord op deze vraag is lastig te geven, aangezien het helemaal afhangt van wat je wilt. Wil je veel bellen en weinig internetten, of juist andersom? En hecht je dan veel waarde aansnel internet tegen een iets hogere prijs of voldoet een iets lagere snelheid ook? Als ingang zou je het aantal belminuten/data moeten nemen en dan kijken welk abonnement voor jou het meest geschikt is. Er zijn verschillende websites waar je dit kunt vergelijken, zoals www.infoon.nl. Als je contact met ze opneemt via het contactformulier, geven ze zelfs gratis onafhankelijk persoonlijk afvies.

Succes!