Hoe firmware iphone 4s veranderen?

Ik heb nu een iphone 4s met een 5.1 firmware. Ik wil mijn Iphone jailbreaken maar daarvoor moet ik een 5.0.1 of 5.0 hebben. Ik wil nu een 5.0.1. erop gooien maar hoe doe ik dat??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan ook de 5.1 versie jailbreaken.

Antwoorden (1)

Downgraden is mogelijk met behulp van het programma TinyUmbrella.
Dit programma maakt het mogelijk om zogenaamde SHSH blobs op te slaan.
Dit is een soort van digitale handtekening van Apple, waarmee je kan downgraden via iTunes.
Voor dit proces had je deze blobs al op moeten slaan toen je 5.0.1 had. Als je dit niet hebt gedaan is het nu te laat.
Je zal moeten wachten tot er een nieuwe jailbreak uitkomt.
Wellicht is dit redelijk snel, gezien volgend nieuwsartikel: http://goo.gl/MJwna.