heb je voor een smartphone een SIM kaart nodig om te internetten?

ik zat te denken aan een apart toestel wat ik alleen thuis gebruik. en dan gebruik te maken van het aanwezige WIFI signaal

12 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Als je alleen thuis wilt internetten, dan heb je geen sim-kaart nodig. WiFi is dan voldoende.
Je kunt dan natuurlijk ook niet bellen!

Toegevoegd na 1 minuut:
Overigens zou ik voor alleen internetten geen smartphone kopen, maar eerder een tablet of een gewone laptop.
bamibal
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goed antwoord. E voor te internetten zou ik inderdaad een tablet kopen.
bolt77
12 jaar geleden
dank voor de antwoorden; en voor de nieuwe inzichten ;)

Andere antwoorden (1)

Ja, volgens mij wel. Er moet wel een sim kaart in om überhaupt een telefoonnummer op te slaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De SIM kaart is niet van belang om je contactenlijst op te bouwen. Dat word toch opgeslagen in het toestel zelf.
En "volgens mij wel" is niet echt een antwoord. Dis minnetje van mij.