Hoe moet ik m'n gejailbreakte iPod updaten naar IOS 5.1 ?

Ik heb een itouch 4g en ik wil hem updaten naar ios 5.1 maar als ik hem installeer dan geeft hij een foutmelding
en ik wil hem ook niet herstellen.
Dus eigenlijk wil ik mn ( Gejailbreakte) ipod naar ios 5.1 zetten ... HELP!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

je ipod updaten kan alleen als je eerst je jailbreak erafgooit, je zult dus al je gejailbreakte spellen verliezen, ik heb het zelf ook gedaan en het is lang niet zo'n verlies als het lijkt, ik zou wel eerst je muziek eraf halen, ik zal je laten zien hoe je dat doet:

IOS 5.1 is helaas nog niet gejailbreaked, je moet 5.0.1 eropzetten, anders kun je niet jailbreaken, hier staat toch hoe het moet, hou deze pagina in de gaten voor 5.1:
http://www.jailbreaknation.com/jailbreak-ios-5.1-status

om je muziek eraf te halen moet je een programma downloaden, ephpod heb ik gebruikt, het is gratis en werkt vrij snel, download het, en de knoppen in het programma wijzen zichzelf wel:
http://www.ephpod.com/

daarna moet je je ipod herstellen/updaten via itunes, je verliest dan alles, behalve je muziek want die heb je al gebackupt.

als je dat gedaan hebt download je redsnow of een van de andere jailbreak programma's hiervandaan:
http://www.jailbreaknation.com/jailbreak-ios-5-5.0-on-iphone-4-ipod-touch-ipad-with-redsn0w

volg de instructies van het programma precies, en je ipod word gejailbreaked
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet je ipod gewoon updaten via itunes.
Dan gaat je jailbreak er automatisch vanaf en is je ipod geüpdate. Je moet daarna wel alle apps verwijderen die van installous komen omdat je die toch niet kan gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je klikt herstellen en dan is het klaar. Duurt een paar uur maar dan is ie geupdate en je hebt alles er nog op staan behalve de jailbreak en de installous apps. Er is nu alleen nog maar een thetered jailbreak. Dat houd in dat telkens als je de ipod opnieuw opstart je de ipod aan de computer moet aansluiten. Binnen een paar weken zou er wel weer een goede jailbreak zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Updaten kan niet zonder de jailbreak eraf te halen. Dus het is of upgraden of wachten op een jailbreak voor 5.1!