Wie weet er een muziekspeler app voor Android met een volumedimmer?

Toegevoegd na 1 week:
Een soort sleeptimer die het volume tot nul dimt na een zelfingestelde tijd.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

PowerAMP ... Beste music player voor Android, incluus equalizer
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, equalizer, maar het gaat me om de volumedimmer. Ik zie op de site wel dit:
"Poweramp has number of useful options and settings, allowing pretty high level of customization:
-Sleep Timer "
Heb jij deze app? Is dit een sleep timer, waarbij de muziek gestopt wordt op een bepaald moment, of wordt het volume gedimd?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat wil je nou precies doen ? muziek 'dimmen' kun je met de volume knop toch doen ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat wou ik ook net zeggen. Gebruik de volumeknop. Waarom een aparte dimmer als er al een op zit? En een sleeptimer zit er bij mij ook standaard op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zoek een sleeptimer die het volume tot nul dimt ipv dat-ie ineens stopt. Automatisch dus, zonder dat ik zelf (half in slaap) aan de knoppen zit.