hoeveel kost een iphone in new york maakt niet uit of het in dollar of in euro's geantwoord word?

de prijs voor een iphone in new york

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik weet niet of het in new york anders is, maar in America 409 euro. (Dus je kunt hem beter uit America laten komen.

http://store.apple.com/us Het antwoord op jouw vraag. Let er wel op dat je kunt kiezen uit een iPhone met een abonnement (die je dus niet in Nederland kunt gebruiken), of een iPhone zonder abonnement. Uiteraard moet je kiezen voor de laatste, welke ook een heel stuk duurder is. Toegevoegd na 8 minuten: Ik heb het zelf toch even voor je nagekeken. Een iPhone 4S, zonder abonnement (zwart of wit) kost je: 16GB Versie: $649 (€515,27) 32GB Versie: $749 (€566,55) 64GB Versie: $849 (€642,19) De euro bedragen zijn berekend op basis van de huidige koers ( €1 = $1,322 ). Let er ook op dat, als je een iPhone koopt in Amerika, je officieel met invoerbelasting zit in Nederland (boven de €430). Deze iPhone komt boven deze grens, waardoor je dus aardig wat belasting zult moeten betalen. Dan vraag ik me af of je hem niet beter in Nederland kunt kopen (desnoods via Marktplaats.nl).

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100