hoeveel kost een iphone in new york maakt niet uit of het in dollar of in euro's geantwoord word?

de prijs voor een iphone in new york

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ik weet niet of het in new york anders is, maar in America 409 euro. (Dus je kunt hem beter uit America laten komen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://store.apple.com/us

Het antwoord op jouw vraag.
Let er wel op dat je kunt kiezen uit een iPhone met een abonnement (die je dus niet in Nederland kunt gebruiken), of een iPhone zonder abonnement. Uiteraard moet je kiezen voor de laatste, welke ook een heel stuk duurder is.

Toegevoegd na 8 minuten:
Ik heb het zelf toch even voor je nagekeken.

Een iPhone 4S, zonder abonnement (zwart of wit) kost je:
16GB Versie: $649 (€515,27)
32GB Versie: $749 (€566,55)
64GB Versie: $849 (€642,19)

De euro bedragen zijn berekend op basis van de huidige koers ( €1 = $1,322 ).

Let er ook op dat, als je een iPhone koopt in Amerika, je officieel met invoerbelasting zit in Nederland (boven de €430). Deze iPhone komt boven deze grens, waardoor je dus aardig wat belasting zult moeten betalen. Dan vraag ik me af of je hem niet beter in Nederland kunt kopen (desnoods via Marktplaats.nl).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
er staat op deze site http://www.apple.com/retail/fifthavenue/ staat 199 dollar weet u waar dat mini 1 tje voor staat?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een klein cijfertje of symbooltje achter een woord of getal, laat zien dat er een zogeheten 'voetnoot' op de pagina staat. Dat wil zeggen dat je helemaal onderaan de pagina een uitleg ziet over het getal of symbool. In jouw pagina kan ik het eentje niet vinden, maar op de Apple site kom je regelmatig zulke voetnoten tegen. Eventjes naar onderen scrollen, dan kun je daar lezen wat ze bedoelen met dat eentje.