Hoe kan ik mijn mail opnieuw instellen op een HTC?

Ik heb onlangs het wachtwoord van mijn gmail veranderd. Hoe kan ik dit nieuwe wachtwoord opnieuw instellen op mijn HTC Wildfire S?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Als het goed is krijg je zodra je HTC internet verbinding heeft en probeert te synchroniseren met Gmail een rood uitroepteken in je notification bar. Open notificaties -> klik op de warning, nu kun je je nieuwe password invoeren.
Anders kun je gaan naar settings / accounts. Daar kun je de account verwijderen en opnieuw toevoegen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor het advies!